Branding voor een pop-up restaurant voor het goede doel
Met een campagne en huisstijl mocht ik Happietaria Rotterdam 2022 online en offline op de kaart te zetten. De opbrengst van dit pop-up restaurant gerund door studenten was voor het project Inspired individuals van Tearfund.
In een pop-up restaurant gerund door studenten moet je soms even wachten. Met de menukaart spelen we hier op in: door middel van een grappige flowchart kunnen gasten kiezen welk menu bij hen past.
Mascotte illustraties
Door middel van illustraties van personages kreeg het merk een gezicht. Met stickers en social media GIFjes konden deze overal worden ingezet!
Happie Bird
Sommige gasten waren bereid meer geld uit te geven voor het goede doel. Daarom maakte ik Happie Bird, een mini-game waarbij restaurantbezoekers proberen de dagelijkse highscore te verbreken. Dit is een knipoog naar de Flappy Bird hype in 2013.
Drankenveiling
De drankjes op de drankenkaart verdienen een unieke naam. Bij de drankenveiling kan per drankje geboden worden, het hoogste bod wint. De winnaar bepaalt hoe het drankje op de kaart komt te staan. Met de drankenveiling is 1087 euro opgehaald! 🍾
Linktree en QR-code
De boodschap van Happietaria is groot: doe mee aan de drankenveiling, kom een Happie eten, zet je in als vrijwilliger, et cetera. Om al deze doelen te bereiken werden een Linktree en een QR-code ingezet. Dit is een verzameling van alle linkjes die te bereiken is met een simpele scan met je telefoon.
Opbrengst
Na 10 maanden overleggen met commissies, geld ophalen en knallen in de keuken is Happietaria 2022 geschiedenis. In totaal is er 17.774,- euro opgehaald voor het project Inspired Individuals. We willen iedereen bedanken die op welke manier dan zich heeft ingezet voor Happietaria Rotterdam!
Ook aan de slag met jouw branding?
Neem gerust vrijblijvend contact op, ik denk graag met je mee!
vorig project
volgend project
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.